miercuri, 28 octombrie 2009

Maria și Ion


-Măi Ioane,măi Ioane
Ne uităm la avioane,
Ziua in amiaza mare
Peste mări,peste hotare...
-Soțioara mea iubită,
Ce vrei să insinuezi?
Nu mai am nici bani de mită
Da’ să mergem la chinezi,
-Dar Jakie are un nou film,
Ș-acum e premierea.
E aproape,e pe Terra.
Nu-i așa un mare chin...
-Măi Marie,măi Marie
Tu nu ai nici pălarie
Nici poșetă,nici jachetă
Ș-avem casă...o machetă.
O Dacie dezmembrată
De-o sută de ani uitată...
N-are roțti,volan nici-gând!
Băă...tu mă faci să râd...
-Răule..!Eu bag divorț,
Tu nu ești bun de soț.
Stai la bar non-stop,non-stop
Și nu-mi aduci niciun strop,
De orice fel...
-Da ce vrei,dragă, un cățel?
-Fira-i tu să fii de soț!
-Bagă dragă tu divorț,
Că ma doare drept in colț.
Și-au plecat l-avocatură,
Și s-au luat cu toții-n gură,
S-au certat și s-au certat
Căznicia s-a ‘ncheiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu