marți, 2 martie 2010

“Totul e posibil pentru noi. De ce nu ? “

          Odată ajunşi adolescenţi ne imaginăm că totul este posibil. Niciun munte nu este prea înalt pentru noi. Suntem tineri. Avem o viaţă înainte pe care să o trăim  exact aşa cum vrem. Dacă ne dorim ceva cu adevărat vom face tot ce este posibil pentru ca visul nostru să se împlinească.
          Dar după ce mai creştem şi ne mai maturizăm, realizăm că, uneori, am fost mult prea orbi pentru a vedea adevărul, ne-am alimentat sufletul cu visuri false. Ne-am crezut mai importanţi decât suntem şi am acţionat  uneori prosteşte, după instinct .
          Înţelegem că nu chiar totul ne este posibil. Avem anumite limite pe care trebuie să le respectam, asemeni astronauţilor, ce nu pot explora tot universul sau al doctorilor, ce nu pot reînvia morţii, indiferent cât de mult îşi doresc asta .
          Ştiu că nu chiar totul este posibil, dar consider că dacă ne dorim ceva, cât de cât realizabil, este bine că măcar să ne străduim putin înainte de a ne declara înfrângerea .
          Eu una ştiu că voi lupta. De ce să nu visez ? Vreau să duc  o viaţă fericită. Să nu fiu dezamăgită de mine, să nu am regrete, să fiu exact aşa cum vreau .
Irina D.

Un comentariu: