luni, 8 martie 2010

8 Martie

Cunoscutul şnur din fire împletite, de culori albe si rosii, reprezentând simbolul primaverii, norocului şi bunăstarii a fost şi este nelipsit din luna martie fiind dăruit îndeosebi fetelor si femeilor .
Ei, şi a fost şi ce-a dintâi zi de primavara cu şnuruleţul ce o reprezintă. Însă mie nu-mi prea miroase a primavară.
Am primit ceva marţişoare şi un cadou nepotrivit, zăpada. Nu-i prea plăcut , într-o lună de primăvară să avem zăpadă.Însă noi, dacă am primit-o ne bucuram de ea.
Revenind la subiectul nostru , ziua de 8 Martie, toată lumea stie că 8 Martie este ziua mamei, ziua femeii,ce a fost sărbătorită pentru prima data pe 8 Martie 1975 de către Adunarea Generala O.N.U.(mai puţin probabil ca toţi să ştie anul şi toată istoria, dar important este că ştim ceva).
Ziua de 8 Martie este ziua feminitatii, a frumuseţii, a dragostei, ziua în care femeia este in centrul atenţiei.Femeia, ci nu noi, fetele !
Bineînteles, i-am luat cadou mamei din timp şi astept dimineaţa acestei zile pentru a-l putea dărui din toata inima mea.
Vreau să-i spun mamei cât de mult o iubesc, să-i multumesc pentru toate dimineaţile în care ea mă trezeşte şi să-i spun că sunt fericită pentru că ea este primul chip ce îl vad în zorii dimineţii. chiar şi atunci când 60 de kilometri ne despart 5 din 7 zile pe săptămână.
Să-i multumesc pentru toate sfaturile întelepte pe care mi le dăruieste cu dragoste şi telefonul ei din fiecare seară pentru a-mi spune cuvinte dulci , de alinare după o zi grea.
Să-i multumesc pentru faptul că mă face să râd atunci când sunt tristă, pentru că uneori uită că e mama şi îmi e prietenă, pentru că din când în când suntem două copile ce râd din lucruri simple şi neînsemnate.
Să o îmbrăţişez şi să-i şoptesc încet la ureche cu ochii umezi că sunt mândră de mama mea şi că n-aş da-o pe nimic în lume.
Să-i multumesc că m-a născut şi pentru că îmi e mamă.
Anamaria C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu