luni, 8 martie 2010

O, lene , dulce lene...
O, lene ,dulce lene,
Ai venit, din nou la mine,
Nu mi-a fost prea dor de tine,
Sa vi iarăşi pe la gene.
Printre gânduri m-am pierdut,
Ore-n şir , parc-au trecut,
Nici temele nu le-am facut
Vai ce lene am avut.
La şcoală, îţi joci din nou rolul,
Când la muzică dă tonul,
La latină... nu mai zic,
Nu mai înţeleg nimic.
La matematică mă gândesc
Ce scuză să inventez,
Fiindcă nu mi-am făcut tema
Şi nu ştiu nici teorema.
Când la tablă mă trezesc,
Imediat mă moleşesc.
Picioarele îmi amorţesc
Să vorbesc, nici nu-ndrăznesc.
Mă uit în gol, la orice oră,
Ştiu că lenea mă doboară
Mă vizitează ,non- stop
Şi să mă opun nu pot.
Chiar şi-n această poezie,
Finalul, nu-i făcut de mine,
Ci de lenea-nsoţitoare,
De probleme-aducătoare.
Stanciu Mădălina IX H - C.N.I.L.C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu